Forumul pasionatilor CFR

Pentru adevaratii pasionati
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiţi | 
 

 InterRail - 2011

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:49 am

In luna Iunie sunt in concediu si un traseu prin Europa era programat de 2 ani de zile , toate lgaturile erau puse la punct toate trenurile listate si aranjate in asa fel incat sa vad cat mai mult si sa merg cat mai mult . Am fost la agentia de voiaj unde am cumparat un Inter Rail pentru 10 zile din 22 care a costat 359 Euro . Acest bilet nu este valabil pe tara de resedinta si cum traseul meu incepea din Curtici a trebuit sa merg din Bucuresti pana in Arad cu un tren unde sa platesc biletul iar pentru a iesii cat mai ieftin am ales un drum cu Personalul pe ruta Buc-Craiova ; Craiova-Dr.Tr.Severin ; Dr.Tr.Severin-Timisoara ; Timisoara-Arad . Din Arad am luat trenul Dacia cu destinatia Budapesta .
Sa incepem cu pozele :

Ziua 0 - Accesul din Bucuresti catre Curtici

Poze din Dr.Tr.Severin













Dunarea inainte de Orsova





















Orsova





In cursul noptii am ajuns la Arad unde imediat am avut legatura spre Budapesta .

Ziua 1 - Ungaria ; Slovacia ; Cehia .

Budapest Keleti













Cladirea Garii













Dacia in Budapest











Alte trenuri prin gara











Plec din Budapest spre Kosice



Fuzesabony









Miskolc Tiszai











Hidasnemeti , granita dintre Ungaria si Slovacia , aici se schimba locomotiva







Vagonul ZSSK





Kosice













Urmatoarea destinatie ; urmatorul tren .



























Interior vagon ZSSK spre Praha


.




Kysak



Ruzin



Spisska Nova Ves







Poprad-Tatry





Karpaty cu grupa muntilor Tatra unde se afla varful cel mai inalt din Karpaty si anume varful Gerlachovsky 2655 m





Strba







Liptovsky Mikulas





Panou din vagon



Zilina

Un alt tren spre Praha dar pe alta ruta cu vagoane CD























Ceska Trebova







Kolin









Praha hl. n











































Varul din Cehia al lui 26-26



Urmeaza ziua 2  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:49 am

Ziua 2 Polonia ; Germania .

In cursul noptii am calatorit pe ruta Praha-Warszawa

Katowice







Warszawa Zachodnia





Spre Warszawa Wschodnia







Warszawa Centralna









Trenul EC Berlin-Warszawa Express cu care am plecat din Warszawa catre Berlin



















Varul Polonez al lui 26-26  Very Happy





Poznan











Granita cu Germania , aici o aburoasa bine intretinuta .



Trenul se apropie de Berlin Hauptbahnhof , cea mai tare gara din Europa , e superba  Very Happy













































Gara este realizata pe mai multe nivele : -2 ; -1 ; 0 ; 1 ; 2 . la nivelele -2 si +2 pleaca i sosesc trenurile , la celalalte nivele se afla spatii comericale .

Nivelul +2











Nivelul -2





Un tren EC spre Praha



Din Berlin am plecat spre Paris cu un tren de noapte ( CNL - City Night Line )



Undeva in Germania , nu mai retin numele garii , nu era programata oprire .





In Hanover se ataseaza si alte vagoane ce veneau din Hmburg















Urmeaza ziua 3  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:50 am

Ziua 3 Franta ; Germania

Dimineatza trenul CNL dinspre Berlin ajunge la granita Franceza ; Forbach





Intram in Paris Est

































Metrou in Paris , are si roti din cauciuc  lol!





Emblema Orasului



Metrou suspendat



Un alt obiectiv turistic



Paris Est





ICE spre Frankfurt la care nu am mai prins loc





Am fost nevoit sa aleg o legatura cu schimbare si sa folosesc trenul TGV care e mult mai inferior ICE eu asa vad situatia din punctul de vedere al confortului .







Un tren traditional





Interior TGV







Nancy



Aici am luat un tren IR









Strasbourg







ICE catre Frankfurt , trenul a atins viteza de 240km/h pana sa fac poza la ecran a scazut la 212 , scuze pentru calitatea pozelor .









Frankfurt Main









Trenul Bassel-Moskow



Din Frankfurt am mers cu un tren IC spre Hamburg unde am ajuns dimineata , trenul avea vagoane originale 22-76/22-96 ale noastre , vreau sa spun ca aceste vagoane nu au clima si nu au prize , aceasta imbunatatire fiind adusa de Gevaro in cadrul reconditionarii .





O comparatie intre ICE si TGV ar fi in primul rand ca SNCf a stiut sa imi ceara repede 18 euro pentru loc din Paris la Strasbourg fiind chipurile obligatoriu in schimb DB nu a avut pretentia de a plati eu loc pentru ICE , concluzia o bila neagra SNCF si o bila alba DB ( oricum sunt fan DB )  Very Happy  Very Happy  Very Happy

Urmeaza ziua 4  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:50 am

Ziua 4 Germania ; Danemarca ; Suedia .

Dimineata sosesc in Hamburg .







Din Hamburg am legatura imediat cu un tren EC catre Koebenhavn , format dintr-un motor DSB care in statia puttgarden este pus pe Ferryboat  Very Happy





Pe durata traversarii cu vaporul lumea a putut merge sa manance ceva sau sa stea sus pentru a face poze .















Ne apropiem de portul din Danemarca



Lumea se intoarce la tren pentru a pleca mai departe pe sine  Very Happy





Koebenhavn , un tren SJ catre Stockholm









Plec mai departe in Suedia la Malmo



Malmo ; la subsol sosesc si pleaca trenurile catre Danemarca iar la parter trenurile ce se formeaza din Malmo catre Suedia si Norvegia .

Subsolul





Parterul si cladirea garii Malmo





















Inapoi in Koebenhavn





La intoarcere o aburoasa si cateva vag de epoca gasesc in gara.









O macheta in holul garii unde daca bagi cateva monezi te poti juca cu trenuletele .





Dinou pe peron in asteptarea trenului CNL cu care urma sa merg catre Amsterdam



Soseste si trenul meu CNL







Urmeaza ziua 5  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:51 am

Ziua 5 Germania ; Olanda ; Belgia ;Luxemburg ; Elvetia .

Dimineata trenul cu care mergeam din Koebenhavn catre Amsterdam trece prin Koln







Olanda , infrastructura





Trenurile Regionale Olandeze











Amsterdam









Vagonul Moskow-Amsterdam



IC NS







Talys





Rotterdam







Bruxelles Central















Namur







Luxemburg















Basel

















Urmeaza ziua 6  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:51 am

Ziua 6 Elvetia ; Austria , este dedicata in totalitate Alpilor .

In cursul noptii am ajuns in Zurich



Trenuri regio in gara















Trenul IR Zurich-Chur







Spre Chur







Landquart



Din Landquart am luat un tren care apartine unei companii feroviare private RHB pe care biletul InterRail este valabil .

















Urmeaza peisaje de vis din Alpi



















































































Din Scuol Tarasp iau un alt tren spre St. Moritz tot al firmei RHB

































St. Moritz























Din pacate cardul aparatului aici a zis gata stop sunt full nu mai poti face poze  Crying or Very sad  drept pentru care urmatoarele poze in cele 4 zile ce am mai avut de mers au fost facute cu telefonul cer scuze pentru calitatea pozelor dar atat am putut sa fac .

Tot in St. Moritz



















Din St.Moritz am mers la Chur

























Zurich , vag ce a circulat pe trenul EC Transalpin Wien-Zurich acum pe aceasta ruta circula numai Railjet .





Din Zurich am mers cu Railjet la Insbruck













Feldkirch







Langen am Arlberg





Viteza maxima atinsa de Railjet cat am mers eu cu el



Insbruck











Din Insbruck am luat un CNL care circula pe ruta Munchen-Roma



Urmeaza ziua 7  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:52 am

Ziua 7 Italia

Cum am spus din Insbruck am luat CNL spre Roma





In Roma a ajuns si cu o grupa Wien-Roma



Eurostar Italia





Roma Termini

























Infrastructura separata pe unele portiuni pentru Eurostar





Intre Venezia Mestre si Venezia Santa Lucia











Venezia Santa Lucia







Trenul Venezia - Vien West





Trenuri Regio









CNL Venezia-Munchen





Vagonul clasa 2 OBB care ar fi cazul sa vina si pe Dacia ca ale noastre au ajuns cam jafuri .











Urmeaza ziua 8  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:53 am

Ziua 8 Germania ; Austria ; Slovenia ; Croatia . scuze pentru calitatea pozelor dar cu telefonul astea au iesit .

Noaptea am mers din Venezia la Munchen , dimineata in Munchen

Loco. care a adus trenul in Munchen





Motor Regio de care avem si noi 2 bucati ce circula pe personale in zona Jibou-Satu Mare















Ma uit pe tabela si vad ca trenul cu care urma sa plec din Munchen la Zagreb este afisat ca pleaca la linia 12 , merg pe peron pana in capat aproape si cand ma uit pe partea cealalta la linia 11 ce sa vad : magazin cu trenulete  Shocked  am sarit repede liniile nu a mai contat ca nu e voie ca e peron inalt etc tinta direct la magazin .  Very Happy







































Gata cu trenuletele si merg sa ma urc in tren ca pleaca fara mine ; Ajung in Salzburg







Schwarzach St. Veit







Vilach , pentru ca ajungeam prea devreme in Zagreb am zis sa cobor in Vilach deudne aveam peste 2 ore alt tren catre Zagreb si asa stateam mai putin in Zagreb .















Autocar OBB pe ruta Vilach-Venezia , nu inteleg care e rostul sa bage acest autocar inloc sa fi lasat trenurile EC .





Trenul cu care urma sa plec Vilach-Ljubljana-Zagreb



2 vag SZ Slovenia si 1 vag HR Croatia









Loko OBB duc trenul din Austria Vilach pe tot teritoriul Sloven pana la granita Sloveniei cu Croatia

Prezentarea vagoanelor

SZ modernizat









SZ nemodernizat





HR modernizat , in care am stat si eu unde a fost ca in frigider  Very Happy













Ultima localitate inainte de Slovenia Faak am See





Intram in Jesenice Slovenia

















O cazatura de regio





Lesce Bled





Desiro Electric





O gara in Slovenia , am uitat cum se numea si nici nus e vede in poza  Smile



Ljubljana



















Litija





Trbovlje



Zidani Most











Sevnica





Dobova pana aici vine loco. obb , granita Sloveniei cu Croatia , aici am facut cruce cu Int Beograd-Zurich







Zagreb (poze cu telefonu si prin geam  Crying or Very sad ......)





















O aburoasa



Urmeaza ziua 9  Smile
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:54 am

Ziua 9 Bosnia Hertegovina ; Croatia ; Serbia .

Din Zagreb seara am plecat spre Sarajevo lume putina am stat singur in comp am dormit pana dimineata aproape de Sarajevo , cand ma trezesc si ma uit pe geam ce sa vad saracie si urme ale razboiului , la rascruce de drumuri erau cazemate din beton cu mici hublouri care aveau gratii , sigur sunt de pe vremea razboiului din anii 90 cand acolos e impuscau zi de zi .

Prima poza in Bosnia ; Doboj









Sarajevo ; cladirea garii vazuta dinspre oras .



Foste vag Suedeze aduse in Bosnia



Interiorul garii , desi erau afise cu fotografiatul interzis





Peroanele garii , un astfalt care sigur e de pe vremea lui Tito





Turnul de comanda , pe el au ramas urmele gloantelor e plin de gaurele , ciuruit



Trenul cu care ma venit din Zagreb











Urme ale civilizatiei ce a fost candva in aceasta gara si nu numai aici se gaseste in toata Ex. Iugoslavia , acum totul a ramas in urma si ce au avut sa dus de rapa exmplul lifturilor ce existau la fiecare peron cate 2 lifturi la un peron care in anii 80 asa ceva nu vedeai in alte tari si uiote ca in Iugoslavia exista asa ceva , oricum Iugoslavia a fost o mare putere care dupa moartea lui Tito sa dezmembrat inloc sa continue sis a pastreze ce aveau . Am vorbit cu cativa oameni in tren si am intrebat dece au ales aceasta dezmembrare dar nici ei nu stiu ce sa zica , au zis ca totul ar fi plecat pe motiv de religie altii ca nu au ajuns la un numitor comun cicne sa detina puterea , cert e ca lumea regreta vremea lui Tito asta e clar . De pe urma razboiului Bosnia a fost cea mai afectata si cea mai distrusa , acum lumea traieste asa cum poate calea ferata e la pamant rareori sa prinda 50 km/h la trecerile de nivel nu exista bariere sau semnale acustice , trenul opreste la fiecare trecere de nivel se asigura ca nu vine masina si apoi trece  Shocked  cam asta e in Bosnia .



















Trenul Ploce-Sarajevo-Zagreb





Nu exista afisaje , se anunta ca trenul x pleaca de la linia y si la cate trenuri au ei pe zi cred ca nu depasesc 20 am uitat sa le numar . Exista pe vremuri si afisaje acum se mai vad dor unele bare metalice ce atarna de tavanul peroanelor

2 loco bo-bo



Trenul Sarajevo-Beograd , cu care am plecat si eu .





O cazatura de regio





Zenica









Zavidovici



Alte peisaje inainte de Doboj





Un triaj inainte de Doboj care acum este parasit , el era si electrificat , pe vremuri exista trafic destuld e intens .......





Doboj







Trecerea granitei dintre Bosnia si Croatia







In Croatia un motor nou nout in teste .







Strizivojna Vrpolje



Beograd







Vagoane din care se compune trenul Romantica









BO-BO care a adus trenul (vagonul) de la Sarajevo



O aburoasa



Urmeaza Ziua 10  Smile  ultima .
Sus In jos
Karpaty
Administratori
Administratori
avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 14/11/2014

MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    Dum Noi 16, 2014 2:55 am

Ziua 10 si ultima din traseul meu .

Seara am plecat din Beograd spre Sofia , la granita dintre Serbia si Bulgaria se face contrabanda cu tigari de toata frumusetea trenul din Beograd trebuia sa ajunga in Sofia la 7:32 iar eu urma sa plec spre Buc la 9:05 cu Int 460 din cauza ca a stat la granita si vamesii au descoperit pachetele cu tigari trenul a ajuns in Sofia la limita 8:50 am reusit sa prind trenuld e Buc altfel trebuia sa vin cu ceva pana in Ruse sid e acolo ori o ocazie ori sa stau pana noaptea la Bulgaria Exp . dar noroc ca nu a fost asa

O poza din Pleven , unde un LDH trage un vagon .



Pleven se lucreaza la modernizarea peroanelor .



O gara unde nu era programata oprirea , am uitat cum i spune .







Levsky



Vag 21-80 Sofia-Buc.



Ruse , si trenul 461 Buc.-Sofia/Istanbul





O loco BDZ



Int. 460 intra pe podul Ruse-Giurgiu , cu el intru si eu in Romania  Smile





In Videle era aceasta loco . stationa  Smile



Acesta a fost traseul meu in Europa cu InterRail , am calatorit numai la clasa 2 , la unele trenuri de noapte trebuie rezervarea locului care a costat 8-9 euro , nu am avut nevoie de cuseta sau dormitor pentru ca asta insemna sa platesc multi bani in plus , am avut destul loc la clasa 2 unde am putut sa dorm . Eu unu am fost foarte multumit de ce am vazut sic e am facut .  Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: InterRail - 2011    

Sus In jos
 
InterRail - 2011
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor CFR :: CAFENEA :: Reportaje si jurnale de calatorie-
Mergi direct la: